onsdag 19. august 2009

Skittentøyskurv



Endelig fikk jeg brukt symaskinen til noe som gjør at jeg kan forsvare symaskinkjøp :) (kremt).

Jeg har lenge ønsket meg skittentøyskurven til Barbantia, men siden det er et stort hinder å skulle betale 1600,- for en skittentøyskurv har det blitt med drømmen.

Det jeg liker veldig godt med disse kurvene er at de er stilige + at det har en pose som man kan ta ut. Synes mange av de kurvene man får billigere også er fine, men de mangler denne posen.

I dag falt valget på denne kurven fra Living til 299,- og så sydde jeg posen selv;)

2 kommentarer:

  1. Og stoffet kostet garantert ikke 1301 kroner, så da har du spart inn mange penger som gikk til symaskininnkjøp ;-)

    Stilig ble det også. Skal kopiere dette og gjøre det med mine skittentøyskurver :-)

    SvarSlett
  2. Smart!! D ble kult!

    SvarSlett