mandag 18. januar 2010

Sommerkjole


Endelig kom inspirasjonen tilbake. I allefall litt... :)
Tror det er tanken på varme sommerdager som inspirerer. Jeg er lei av vinter, kulde og vinterklær men lengter etter sommer og sol.  Hva er vel da bedre enn å starte på "sommerkolleksjonen"?

Denne kjolen er sydd fritt etter mønster fra AOH, i stoff fra Panduro som jeg kjøpte på tilbud etter jul. En helt enkel og lett sommerkjole. Denne er til minstesnuppa men både jeg og eldstejenta mi ønsker oss noe lignende så får jeg se om jeg klarer å forstørre mønsteret fra 3 år til voksen... ;)

2 kommentarer:

  1. Denne fikk meg til å tenke på sommer, sol og bringebær!
    Spennende med oppskalering... :-)

    SvarSlett
  2. Så herlig at du er igang igjen! Har vært litt tørke hos meg også, men nå har tiltakslysten kommet snikende igjen. Kjolen var superskjønn! Eldstejenta mi har begynt å "bestille" sommerkjoler. Det stresser meg litt, men tanke på alt "vinterstoffet" jeg har liggende og ikke her sydd av..

    SvarSlett