onsdag 2. september 2009

Dagens påbegynte prosjekt

I dag bestemte jeg meg for å prøve å sy denne kåpen fra boken "Sy til barn" som jeg lånte på biblioteket i går. Jeg skjønte fort at dette var kanskje å ta litt vann over hodet. De to  øverste bildene fra boken. Så er det  kåpen jeg syr på. Jeg hadde sydd feil så jeg måtte sprette av belegget og noen sømmer. Jeg mangler også knapper og kanppehull.
Det nederste er bildet av belegget slik jeg klarer å lese det ut fra teksten, og denne skal sys på i nakkesømmen... BLÆH! :) Fant ut at jeg må ta en mellomløsning da jeg ikke skjønner instruksjonen...
Prøvde den halvferdige kåpa på Mathilde og den ser ut til å passe perfekt. Så i morgen blir det forhåpentligvis bilder av kåpen ferdig og i bruk:)

Fikk også skryt av kjolen til Mathilde i barnehagen i dag. Det var kjempegøy!

1 kommentar:

  1. Satt akkurat å tenkte jeg skulle sy denne jeg også, men "heldigvis" har jeg ikke stoff som passer akkurat nå. Tror jeg avventer til jeg ser hvordan du har løst kragen. :)

    SvarSlett