fredag 5. februar 2010

Enda mere stoff...

Dette stoffet kom i posten for et par dager siden fra Jofotex. I forbindelse med en Gøteborgtur i november i fjor hadde jeg bestilt stoff fra bla. Jofotex med levering til hotellet. Ved en feil ble dette sendt med hotellnavnet som mottaker og til et utleveringssted i Gøteborg, og vi måtte ha hjelp fra hotellet til å hente ut pakken. Jeg  opplyste Jofotex om dette når vi kom tilbake til Norge og fikk med en gang tilbud om kompensasjon i form av en meter stoff fritt tilsendt. Det tok litt tid før jeg kom så langt at jeg fikk sendt inn ønske, men selve leveringen tok bare et par dager.  Stoffene jeg har derfra er av god kvalitet og veldig fine - så Jofotex kan anbefales.

1 kommentar:

  1. Herlig stoff!!!!Dette var en super blogg,datt helt tilfeldigvis innom!Så utrolig masse fint du lager,du er jo en reser på symaskin!Er ikke helt trygg på å sy klær jeg,men de pysjbuksene MÅ jeg prøve meg på!Ser jo herlige ut!
    Ha en super lørdag!
    Klem,Janne

    SvarSlett