søndag 25. april 2010

Bjørn i en fei

Krisen er avverget og symaskinen ble fikset raskt hos en Janomeforhandler. Jeg noterer meg at jeg ikke skal benytte meg av denne forhandleren ved senere kjøp/reparasjoner av maskiner da jeg følte meg alt annet en velkommen.  Han var veldig lei av å reparere gratis for de som hadde kjøpt maskinene hos leverandør som hadde gått konkurs eller hadde handlet på nett. Jeg hadde ingen av delene, men jeg kjøpte den et stykke fra der jeg bor og denne forhandleren er nærmere. Neste gang drar jeg et annet sted! Jeg visste jo at det ikke var garantisak og jeg sa det til ham, men kvittering var uhyre viktig likevell...

Men så over til noe hyggeligere. Maskinen er jo igjen hjemme på det som egentlig er spisestuebordet vårt. Det gå meg inspirasjon til å sy denne uhyre enkle kreasjonen til snuppa som skulle ha turnoppvisning i dag. Den ble lappet sammen på et par timers tid så det er ikke noe bra håndarbeid, men snuppa var fornøyd!

Den er sydd i diverse fleece fra Stoff og stil. Mønsteret er eget. Det er også en halestump på den bak.

2 kommentarer:

  1. Jeg er meget imponert over alt du lager! Skulle ønske at jeg og symaskina mi kunne være venner lenger enn at jeg syr på LOene mine liksom.
    Leit at du hadde en så uheldig opplevelse med din Janome-leverandør. Min ex er importør for Janome og jeg har selv en slik maskin. Riktignok så er den 16 år gammel, men den funker som bare det.
    Ha en helrig dag og tusen takk for hyggelige blogg kommentarer.

    SvarSlett