torsdag 8. april 2010

Snart sommer

Har ikke hatt den store syorken og med påske i tillegg er det lenge siden jeg har ferdigstillt noe...

Nå er det ikke såååå lenge til sommer og siden vi tar en tyvstart på sommeren ved å dra til Kreta i april/mai er det på tide å sette igang produksjonen av sommerklær. Jeg er vwlsif glad i å bruke lette knebukser på sommeren så jeg har forsøkt å sy en selv.

Den er sydd hovedsaklig etter et Onionmønster. Hovedstoffet er et billig stoff jeg kjøpte i Sverige, og ribben er jeg usikker på. Er redd for at stoffet er så tynt at det vil rakne, men jeg håper at sømmene holder siden de er sydd med overlokk + at sømmene er sydd ned i etterkant.

Jeg er delvis fornøyd med modellen, den ble litt posete ved magen så jeg skal prøve å endre litt neste gang jeg syr den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar